SnapMaff

Maffashion - najpopularniejsza polska blogerka modowa
Maffashion - najpopularniejsza polska blogerka modowa http://madamejulietta.blogspot.com/
Czy Social Media sprzedają? Oczywiście, że tak. To już nie żadna hipoteza ale fakt, czego dowodem (jednym z wielu) jest najnowszy przypadek z pewnymi perfumami o zapachu kiwi i najpopularniejszą polską blogerką modową - Julią Kuczyńską.

Jeszcze nie tak dawno temu ukazał się raport na Hash.fm - Snapchat - aplikacja, która pozwala udostępniać zdjęcia i filmy jedynie przez najbliższe 24 godziny (można również ustawić możliwość obejrzenia danego zdjęcia jednorazowo od 1 do 10 sekund). Numerem jeden polskiego Snapchata jest Maffashion. Totalnie mnie to nie dziwi, gdyż jest fenomenalna.



To Maffashion utorowała droge reszcie internetowym influencerom, którzy niechętnie witali Snapchata na swoich telefonach. Pokazała jak to się robi. Jej Q&A (fani na Instagramie pod zdjęciem zadają pytanie, Maff na Snapchacie na nie odpowiada) bije rekordy popularności. Jej snapy z wycieczki do Meksyku pokazały jej naturalność oraz poczucie humoru czym zyskała poklask u swoich fanów (ponownie, wystarczy spojrzeć na komentarze na Instagramie czy Fanpage'u blogerki).

Ostatnie wydarzenie pokazuje nie tylko siłe influencerki ale i ogromny potencjał Snapchata (który, no umówmy się, jeszcze u nas raczkuje). Tutaj przytoczę wypowiedź na Facebooku innej blogerki Hania.es



Okazało się, że Maffashion na swoim Snapchacie zachwalała perfumy. Nie są one markowe czy też przesadnie drogie (choć o dość specyficznym zapachu - kiwi). No i zaczęło się.

Z tego co wiem, na Twitterze młode dziewczyny wymieniają się informacjami gdzie jeszcze można te perfumy dostać, zaś na Allegro wyrosły jak grzyby po deszczu takie aukcje:



Social Media sprzedają.
To fakt.

Pytanie jakie teraz należy sobie zadać to czy rok 2015 będzie rokiem Snapchata?
Czy może to nie aplikacja a raczej siła Influencerki?
Trwa ładowanie komentarzy...